dimecres, 11 de febrer del 2015

A través de la poesia

LA CANÇÓ DEL POETA

Si jo fos un rossinyol,
cantant, enamoraria.

Si fos un follet del bosc,
amb les fades jugaria.
Si fos un papalló,
totes les flors besaria,
i si fos un nuvolet,
pels cels llunyans em perdria.
Si jo fos un floc de neu,
al cim més alt lluiria,
i si fos una fonteta,
gotes d’argent rajaria.
No sóc núvol ni follet,
floc de neu ni papalló,
fonteta ni rossinyol,
però tinc un do millor
per sentir-me a cada instant
tal com jo desitjaria:
tinc el do de veure el món
amb ulls plens de fantasia.

Joana Raspall
A "Com el plomissol"


A través de la Joana Raspall i del seu llibre "Com el plomissol" hem après coses molt interessants sobre l'escriptura i lectura de la poesia i sobre aquesta autora tan important.

Per tal de poder conèixer-la més, n'hem elaborat una biografia que hem exposat mitjançant uns pòsters molt creatius. Aquí en teniu unes mostres... però si passegeu pel passadís de quart en trobareu molts més!

Esteu convidats!








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada